tirsdag 26. oktober 2010

Drømmehuset vårt

Da var vi endelig i gang...

Vi har nå fått oss tomt og skal bygge hus i Myrsnipa 41.
Tomten er stor med masse tilgang på sol. Hurra!
Det brune huset er vår nabo, som også er min gode venninne, Marianne.
Vi har barn på samme alder som antageligvis kommer til å få masse glede av hverandre.
Det blir bra :)
Lenger rundt svingen bor ei venninne til av meg, som også har barn rundt min datters alder, så dette kommer til å bli et flott sted og vokse opp for vesla <3

Etter masse leting etter hus har vi funnet frem til huset vi mener er rett for oss.
Hetlandhus- Granås.

Her har vi mulighet for mange soverom, datarom og treningsrom, som visstnok var et must med en ganske så treningsglad forlovede.
Så da er det bare til å vente på om byggesøknaden blir godkjent.

Vi blogges!

4 kommentarer:

  1. Dette var jammen ikke verst, her skrudde jeg akkurat på dataen og kom rett inn på husbloggen din med den linken. Så koselig, gleder meg til å lese aaalle detaljene. :) GaNske morsomt egentlig, at vi får hvert vårt drømmehus på likt. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var en morsom ide:)hihi da skal jeg følge litt med her altså, ikke det jeg kan jo bare se ut vindue;)hihi klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til dere oxo bor her oppe! Sunniva så på lillemor istad, i bhg, og sa: "Hun er så søt"

    SvarSlett
  4. Line: Det er veldig morro<3

    Krusedulla: Deg kommer jeg vell til å se hver dag, så dere får fulgt godt med;)

    Kristine: nååhhh, Sunniva er så søt<3

    SvarSlett