torsdag 28. oktober 2010

Tanker om rommet til vesla

Her vi bor nå har vesla rommet sitt fullt av Ole brum.
Et rom jeg la ned masse energi i når jeg laget det, og jeg ble i grunn meget fornøyd....
Hadde bare bilde av halvferdig rom, i dag har hun bildene på veggen under hvert sitt vindu, og har fått nye-litt større bilder der disse henger

.......men nå er vi lei begge to. Ole brum er iallfall verken boken hun vil høre eller barnetv hun vil se!
Jeg ønsker å forandre masse og på halvveien skal jeg vell klare å møte henne:P
Hun er for tiden veldig glad i prinsesser og vil gjerne se prinsessefilmen- som hun kaller skjønnheten og udyret.
Jeg er veldig glad i tingeling og feenes verden, og tenker da at en fe må da være en prinsesse?! Iallfall i min drømmeverden.
Så da har jeg samlet litt ide bilder om soverommet til veslemor som kommer i det nye huset..
Hun har fått både tingeling/fairyes sengetøy og gardiner..
Så blir det spennende å se resten av rommet når det blir ferdig.. Kan jo ikke røpe så altfor masse heller;)

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar