torsdag 6. januar 2011

Ventetiden er lang.. men mye å fylle den opp med!

Da var søknad sendt inn (endelig) og vi venter kun på svar. Spennende tid fremover!
Mens tiden går skjer det stadig noe nytt hjemme hos oss.
Julen har vært og den gikk fort unna må jeg si. Plutselig var vi i 2011 og det nye året var i gang..

Her kommer noen bilder av høydepunktene i Julen 2010:
Jeg og veslemor koser oss med pepperkakebaking. Hun fikk nemlig former i julekalenderen sin, og da må man jo bruke de.. Kjempekoselig<3
Julepakkene
 Julaften feiret vi hos min mamma og pappa. Her var det fullt av pakker, og Nissen kom på besøk.

Litt stas, men også ganske så skummelt

 Veslemor fikk dukkevogn av oss til jul. Den falt veldig i smak, og hun legger dukkene sine oppi den og kjører den rundt i stuen. Søte lille jenta vår!
Jeg og veslemor avsluttet 2010 med å male bilder. Ganske så artig med fingermaling. Både prosess og resultatet.

Dette var bare noe av det som har skjedd den siste tiden i 2010, og det er masse som kommer til å skje fremover. Gleder meg til vi får svar på om vi får bygge drømmehuset, eller om vi må ut på leting etter et nytt drømmehus..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar